Xavier Baro Escales - Director
INFORME 2010
MISSIÓ
Fomentar la participació i implicació de les persones de la CSUPT en un projecte compartit, mitjançant la flexibilitat laboral, la millora de la qualificació professional i l’adequació dels instruments de gestió administrativa que facilitin la presa de decisions descentralitzada i potenciïn la formació i integració d’equips de treball.
LÍNIES D'ACTUACIÓ
- S’ha tancat l’anàlisi funcional de la primera fase del Projecte de Sistemes d’Informació de Personal (substitució del programari actual) i s’està en fase de tancar els elements que permetin una integració amb l’ERP corporatiu.
- S’ha efectuat la primera convocatòria del Nivell D pel GP 1 amb la implementació d’un sistema d’avaluació interprofessional per via telemàtica.
ACTIVITAT
ADMINISTRACIÓ DE PERSONAL
Actuació |
Total 2010 |
Variació
'10 & '09 |
Vinculació (contractes, pactes i canvis plaça) |
13.997 |
23,63% |
Modificacions vinculació (excedències, permissos i reduccions horàries) |
350 |
24,11% |
Nòmines anuals |
63.422 |
11,68% |
Certificacions |
1.628 |
58,06% |
PROCESSOS DE SELECCIÓ A LA CSUPT
|
Conv. externes |
Conv. internes |
Total |
Núm. Convocatòries |
23 |
4 |
27 |
Funcions Convocades |
105 |
162 |
267 |
Candidats |
566 |
406 |
972 |
PREVENCIÓ
|
Quantificació |
Assoliment de l'activitat preventiva |
65% |
Actuacions assistencials a professionals |
6.856 |
FORMACIÓ CONTINUADA
|
2010 |
Total accions de formació |
61 |
Total grups de formació |
146 |
Total grups bonificats FORCEM |
113 |
Hores totals formació en aula |
29.665 |
Hores totals formació en línia |
- |
Total assistències al pla institucional (PIF) |
2.644 |
Total persones físiques formades |
1.892 |
Índex formació PIF s/plantilla autoritzada |
54,29% |
NOVES INCORPORACIONS ALS NIVELLS DE DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL
Nivell |
GP1 |
GP2 |
N-A |
45 |
59 |
N-B |
16 |
15 |
N-C |
31 |
19 |
INCORPORACIONS AL SISTEMA D'INCENTIVACIÓ I PROMOCIÓ DELS GRUPS 3 AL 7
Nivell |
GP 3 al 7 |
N-A |
77 |
N-B |
- |
N-C |
- |
PROJECTES EN CURS
- Disseny i implementació d’Indicadors que ens permetin fer un seguiment sistemàtic de l’acompliment de les mesures per a la contenció del dèficit públic (mesures de gestió) pel que fa al capítol de Personal.
- Substitució del sistema informàtic de Personal -Administració de Personal-, incorporació del mòdul de Gestió de Temps de Treball (GTT) a l’Organització (programa de planilles) i integració amb l’ERP corporatiu. La data prevista d’inici amb el nou sistema és l’1 de gener de 2012.
- Aplicació dels nous barems del GP2 en la nova convocatòria del Desenvolupament Professional (Nivells B i C)
- Recepció de l’Auditoria de Prevenció i disseny del corresponent Pla de Millora.
LÍNIES DE FUTUR
- Elaboració d’un Quadre de Comandament que incorpori aquells indicadors de personal més rellevants amb l’objectiu de facilitar la presa de decisions directiva.
- Consolidació del nou sistema informàtic de Personal –Administració de Personal i GTT- i inici dels treballs de consultoria per a l’elaboració del document funcional de la resta de mòduls de Personal previstos per arrencar l’1 de gener de 2013 (Selecció, Formació, Desenvolupament Professional, Prevenció i 2a Fase del GTT)
- Activar la Taula Tècnica del Desenvolupament Professional pel GP 2 amb l’objectiu de definir el Model per la primera convocatòria de Nivell D.
|