Informe Anual 2010- Anar a l'inici
 

Personal

 

Xavier Baro Escales - Director
INFORME 2010


MISSIÓ


Fomentar la participació i implicació de les persones de la CSUPT en un projecte compartit, mitjançant la flexibilitat laboral, la millora de la qualificació professional i l’adequació dels instruments de gestió administrativa que facilitin la presa de decisions descentralitzada i potenciïn la formació i integració d’equips de treball.


LÍNIES D'ACTUACIÓ

  • S’ha tancat l’anàlisi funcional de la primera fase del Projecte de Sistemes d’Informació de Personal (substitució del programari actual) i s’està en fase de tancar els elements que permetin una integració amb l’ERP corporatiu.
  • S’ha efectuat la primera convocatòria  del Nivell D pel GP 1 amb la implementació d’un sistema d’avaluació interprofessional per via telemàtica.


ACTIVITAT

ADMINISTRACIÓ DE PERSONAL

Actuació Total 2010 Variació
'10 & '09
Vinculació (contractes, pactes i canvis plaça) 13.997 23,63%
Modificacions vinculació (excedències, permissos i reduccions horàries) 350 24,11%
Nòmines anuals 63.422 11,68%
Certificacions 1.628 58,06%



PROCESSOS DE SELECCIÓ A LA CSUPT


  Conv. externes Conv. internes Total
Núm. Convocatòries
23
4
27
Funcions Convocades
105
162
267
Candidats
566
406
972

PREVENCIÓ

  Quantificació
Assoliment de l'activitat preventiva 65%
Actuacions assistencials a professionals 6.856

FORMACIÓ CONTINUADA

  2010
Total accions de formació
61
Total grups de formació
146
Total grups bonificats FORCEM
113
Hores totals formació en aula
29.665
Hores totals formació en línia
-
Total assistències al pla institucional (PIF)
2.644
Total persones físiques formades
1.892
Índex formació PIF s/plantilla autoritzada
54,29%


NOVES INCORPORACIONS ALS NIVELLS DE DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL

Nivell
GP1
GP2
N-A
45
59
N-B
16
15
N-C
31
19


INCORPORACIONS AL SISTEMA D'INCENTIVACIÓ I PROMOCIÓ DELS GRUPS 3 AL 7

Nivell
GP 3 al 7
N-A
77
N-B
-
N-C
-


PROJECTES EN CURS

  • Disseny i implementació d’Indicadors que ens permetin fer un seguiment sistemàtic de l’acompliment de les mesures per a la contenció del dèficit públic (mesures de gestió) pel que fa al capítol de Personal.
  • Substitució del sistema informàtic de Personal -Administració de Personal-, incorporació del mòdul de Gestió de Temps de Treball (GTT) a l’Organització (programa de planilles) i integració amb l’ERP corporatiu. La data prevista d’inici amb el nou sistema és l’1 de gener de 2012.
  • Aplicació dels nous barems del GP2 en la nova convocatòria del Desenvolupament Professional (Nivells B i C)
  • Recepció de l’Auditoria de Prevenció i disseny del corresponent Pla de Millora.


LÍNIES DE FUTUR

  • Elaboració d’un Quadre de Comandament que incorpori aquells indicadors de personal més rellevants amb l’objectiu de facilitar la presa de decisions directiva.
  • Consolidació del nou sistema informàtic de Personal –Administració de Personal i GTT- i inici dels treballs de consultoria per a l’elaboració del document funcional de la resta de mòduls de Personal previstos per arrencar l’1 de gener de 2013 (Selecció, Formació, Desenvolupament Professional, Prevenció i 2a Fase del GTT)
  • Activar la Taula Tècnica del Desenvolupament Professional pel GP 2 amb l’objectiu de definir el Model per la primera convocatòria de Nivell D.