- Donar una atenció primària de qualitat a les persones, a les famílies i a la comunitat.
- Activant la màxima relació amb tots els dispositius que poden estar relacionats, tot fomentant l’autoresponsabilitat del ciutadà amb la seva salut i de l’equip assistencial amb la comunitat.
- Per oferir una atenció sanitària que aporti benestar i cohesió social.
- Col·laboració entre l'atenció especialitzada i l'atenció primària per donar una millor resposta al pacient. Disposem de sistemes d’informació per compartir les dades clíniques i administratives amb els hospitals de referència.
- Coordinació amb els dispositius sanitaris per dur a terme els Programes de Salut promoguts pel CatSalut.
- Presència dels professionals de Can Rull en els Comitès de la Corporació: Farmàcia, Infeccioses, Recerca, Ètica, Prevenció de la violència, Guies clíniques, Consell Professional i Comissió Mediambiental.
- Coordinació amb els Serveis Socials de l’Ajuntament de Sabadell en atenció a la infància, a l'immigrant , atenció domiciliària, a la dependència i altres demandes socials.
- Atenció assistencial a Sabadell Gent Gran de la CSPT.
- Atenció assistencial i de formació a l’Escola Bellapart.
- Participació en el Benchmarking d’Atenció Primària de la RS de Barcelona i de La Unió Catalana d'Hospitals (UCH)
- Es dóna resposta des de Can Rull a qualsevol derivació externa: programació de visites i exploracions diagnòstiques a l'Hospital de Sabadell, UDIAT, Hospital de Terrassa i Centre Delfos.
Tramitació de les derivacions a altres centres (San Rafael, San Joan de Déu...) - Centralització de l’activitat burocràtica de la consulta des de la Unitat d’Acollida i Programació.
- Reunions periòdiques amb el CatSalut per a l’actualització de circuits i altra informació rellevant per a l’usuari.
- Coordinació amb l'Ajuntament de Sabadell, escoles, instituts i el Centre Cívic de Can Rull per a la realització d’activitats preventives com vacunacions, alimentació saludable, educació i creixement, exercici físic i altres activitats formatives.
- Participació en mitjans de comunicació i premsa local amb temes de promoció de la salut i prevenció de la malaltia.
- Tallers específics com obesitat, peu diabètic, cuidadors i caminadors, dirigits per infermeria per donar informació i fomentar una vida saludable.
- Atenció odontològica a les escoles i institut de l'Àrea Bàsica de Salut.
- Formació grupal a persones amb fibromialgia.
- Centre Dispensador Intercanvi de xeringues.
- Atenció al pre-part i postpart.
- Seguiment en el desenvolupament del Sistema d’Informació Clínic i Administratiu
- RCA (Registre Central d’Assegurats)
- SIGIT (Sistema Integral de Gestió de Incapacitat Temporal)
- SIRE ( Sistema Integral de Recepta Electrònica)
- Consells Assessors per a la prescripció farmacèutica.
- Siap-Web per a la programació de visites de especialistes.
- Ecap per al seguiment de les visites del Programa d’Atenció a la dona.
- Resultats de proves diagnòstiques.
- Analítiques.
- Imatge radiodiagnòstica digitalitzada.
- Informes clínics.
- Programació i visualització de processos administratius (base de dades de pacients compartida)
- Call-center.
- Intranet corporativa.
- Programació i visualització de processos administratius.
- Accés a les dades clíniques dels pacients.
- Treball en grups multidisciplinaris.
- S’ha potenciat l’autonomia de la infermera dins l’equip assistencial essent més resolutiva la seva actuació.
- S’ha mantingut el nombre d’activitats comunitàries.
- S’han fet activitats grupals per patologies (fibromialgia,diabetis,etc )
- Estabilització del sistema informàtic per a una millor comunicació i resposta a l'usuari.
- Treball multidisciplinari per donar la millor resposta a la demanda assistencial i no assistencial.
- Traspàs a SIRE de tota la prescripció del pacient.
- Acreditació en Seguretat del Pacient.
- Objectius en la línea del Pla de salut.
- Participació en el Pla de Salut de Sabadell.
- Gestió del nou CAP de Can Llonch.
- Acreditació Atenció Primària.
- Seguir les línies del Pla d’Empresa de la CSPT.
- Aplicació del Pla de Salut.
Presentació Àrea sanitària de referència Parc Taulí en xifres
Estructura organitzativa > Centres > Atenció Primària Parc Taulí - CAP Can Rull
La millora contínua en l’activitat assistencial en el context econòmic i social ens fa buscar l’eficiència en la gestió. MISSIÓ LÍNIES D'ACTUACIÓ ATENCIÓ INTEGRADA ATENCIÓ AL CLIENT SALUT COMUNITÀRIA SISTEMES D'INFORMACIÓ
(La població assignada a Can Rull segons dades de desembre 2011 al Registre Central d'Assegurats -RAC- ha estat de 22.255 ciutadans. El nombre d’històries obertes a l’actualitat és de 23.407) DOCÈNCIA, FORMACIÓ I RECERCA
LÍNIES DE FUTUR |
||||||||||||||||||||||