El Parc Taulí estrena un nou sistema de comunicació amb els familiars i acompanyants de pacients a quiròfan
- Posted In:
- Notícia
- no comments
Els acompanyants rebran tres missatges via SMS dels moments més importants de la cirurgia. Els principals objectius són reduir l’angoixa dels qui esperen i facilitar que aquests puguin disposar el seu temps sense haver d’estar-s’hi a la sala d’espera.
El Parc Taulí estrena avui un nou sistema de comunicació per mantenir informats, via SMS, els familiars i acompanyants dels pacients que estiguin sent intervinguts en un dels quiròfans del Bloc Quirúrgic Central del Parc Taulí.
Els objectius d’aquesta nova acció de millora en l’atenció dels usuaris són reduir l’angoixa del temps d’espera, facilitar que els qui esperen puguin disposar del seu temps per anar fer un volt o un cafè tranquil·lament, evitant que hagin d’esperar necessàriament asseguts a la sala d’espera i, també, garantir la seva localització en els moments més importants.
En el moment de l’ingrés els acompanyants hauran de facilitar un número de telèfon mòbil, on rebran tres SMS dels moments més importants de la cirurgia: el primer, quan comenci la intervenció; el segon, quan hagi finalitzat la cirurgia – per citar-los a l’àrea quirúrgica per ser informats per part del cirurgià o cirurgiana de com ha anat la intervenció – i, el tercer, en cas d’assignació d’un llit hospitalari – perquè puguin anar pujant a l’habitació assignada -.
En l’activació i posada en marxa d’aquest servei han treballat, conjuntament, els professionals de la Direcció d’Organització i Sistemes d’Informació, del Bloc Quirúrgic Central i de la Direcció dels Serveis d’Atenció al Client.
Leave a Reply