APP Taulí

El Parc Taulí estrena una nova aplicació mòbil per a pacients i usuaris

El Parc Taulí estrena una nova aplicació mòbil per a pacients i usuaris 1080 720 Actualitat Parc Taulí

El Parc Taulí ha llençat una nova aplicació mòbil per poder consultar i gestionar les visites i proves programades als diferents centres d’atenció de la Corporació Sanitària. L’app també inclou altres informacions d’interès com la ubicació dels espais i dels serveis; l’atenció urgent i temps d’espera a Urgències i les notícies d’actualitat del centre.  L’app ja es pot descarregar des de la Play Store o l’Apple Store.

La nova aplicació del Parc Taulí té una part pública, amb informació general sobre el centre amb tres apartats:

  1. URGÈNCIES:
    • Recomanacions per a l’atenció urgent.L’objectiu és orientar els usuaris sobre com actuar davant d’una urgència, aportant informació sobre el 061 i els Centres d’Urgència d’Atenció Primària.
    • Temps d’espera.Es mostren els temps d’espera a Urgències del Parc Taulí per als nivells de gravetat 4 i 5, organitzats per especialitats d’atenció.​​​​​​​
  2. VULL ANAR A:​​​​​​​
    • Centres d’atenció.Es mostren els centres d’atenció del Parc Taulí, tant del recinte Taulí com de l’exterior, amb detall del contacte i dels serveis que ofereixen.
    • Mapa interactiu del recinte Taulí.Ofereix una experiència més interactiva i innovadora per moure’s pels diferents edificis del recinte Taulí i accedir al contacte i els serveis.​​​​​​​
  3. NOTÍCIES:​​​​​​​ Recull de les notícies publicades a l’espai d’actualitat del Parc Taulí, permetent compartir-les per xarxes socials i aplicacions de missatgeria.

 

I una àrea privada, amb les dades persones de cada persona. Per poder accedir a l’àrea privada, l’usuari haurà de donar-se d’alta presencialment a qualsevol taulell d’admissions dels centres d’atenció del Parc Taulí, presentant el DNI o la targeta sanitària. Amb l’usuari i contrasenya creats, l’app permetrà fer:

  1. CONSULTA I GESTIÓ DE CITES. Es pot veure el detall de les cites, incloent-hi data i hora, servei, tipus de visita, i la ubicació interactiva, així com si hi ha preparacions prèvies si s’escau. També permet sol·licitar canvi o anul·lació de la cita.
  2. INCLUSIÓ DE FILLS I MENORS TUTELATS. Si tens fills menors de 16 anys i/o menors a càrrec teu, pots incloure-les en el moment de donar-te d’alta a l’àrea personal i així consultar i gestionar les seves cites conjuntament amb les teves.
  3. FILTRE DE CITES. Tant si tens persones tutelades com si no, totes les cites apareixeran ordenades per data, però també podràs filtrar-les per decidir quines vols veure, incloent-hi les cites ja realitzades.
  4. JUSTIFICANT D’ASSISTÈNCIA. Un cop fet la visita, en el mateix moment,  ja pots descarregar-te el justificant de visita i així evitar fer cues per sol·licitar-ho.
  5. NOTIFICACIONS. Rebràs una notificació quan es programi o es modifiqui una visita i també rebràs recordatoris de visita.

 

Aquesta aplicació és un projecte desenvolupat internament, fruit de la col·laboració amb els departaments d’Organització Digital i Comunicació i Multimèdia de la institució i que vol millorar l’accés de les persones al centre sanitari i la comunicació.

Podeu consultar més informació sobre l’app en aquest espai

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Preferències de privacitat

Quan visites el nostre lloc web, el teu navegador pot emmagatzemar informació de serveis específics, normalment en forma de cookies. Aquí pots canviar les teves preferències de privacitat. Cal tenir en compte que el bloqueig d’alguns tipus de cookies pot afectar la teva experiència al nostre lloc web i als serveis que oferim.

Activar / desactivar el codi de seguiment de Google Analytics
Activar / desactivar Google Fonts
Activar / desactivar Google Maps
Activar / desactivar el vídeos incrustats
Aquest lloc web utilitza cookies, principalment de serveis de tercers. Pots editar les teves preferències de privacitat i/o acceptar l'ús de les cookies.