El Parc Taulí estrena un compte de Whatsapp com a eina de comunicació directa amb les famílies de pacients hospitalitzats en situació de restricció de visites
El Parc Taulí estrena un compte de Whatsapp com a eina de comunicació directa amb les famílies de pacients hospitalitzats en situació de restricció de visites https://www.tauli.cat/actualitat/wp-content/uploads/2021/01/2021_01_25_whatsapp-1200x783.jpg 1080 705 Actualitat Parc Taulí https://www.tauli.cat/actualitat/wp-content/uploads/2021/01/2021_01_25_whatsapp-1200x783.jpgEl servei “UAC aprop” funciona, des d’avui, de 9 a 22 h de dilluns a diumenge amb resposta immediata. Davant les restriccions de visites, l’objectiu és millorar l’accessibilitat dels familiars a la informació relacionada amb l’estada hospitalària. El servei no substitueix la informació telefònica dels professionals assistencials a les famílies, ni les videotrucades que es fan des de Treball Social.