Unitat d’Administració
- Presentació
- Serveis
- Contacte
La Unitat d’Administració de l’I3PT té com a objectiu la gestió econòmica i financera de tots els recursos obtinguts per diferents vies de finançament, registrant, valorant i controlant les transaccions econòmiques que es realitzen a la institució amb la vigilància constant del compliment de la legislació vigent en tots aquells àmbits que li són d’aplicació:
- Règim fiscal.
- Règim laboral.
- Relacions amb les administracions públiques.
- Contractació pública.
- Gestió de personal, portant a terme les accions necessàries per a la contractació i seguiment dels contractes de personal de la institució segons la legislació vigent.
- Realització de compres, tant de material fungible com d’inversions.
- Gestió de donacions.
- Facturació d’assajos clínics i acords amb altres entitats.
- Seguiment pressupostari dels diferents projectes competitius i no competitius, portant a terme el control de l’execució dels mateixos d’acord amb els paràmetres marcats per a la institució, i mitjançant una comptabilitat analítica i separada de cada una de les accions i projectes.
- Gestió comptable i fiscal de totes les activitats que es porten a terme a l’institut.
- En general, donar suport a tots els nostres camps competencials a la resta de departaments de l’institut.
Unitat d’Administració
Institut d’Investigació i Innovació Parc Taulí
Plaça de la Torre de l’Aigua, s/n
08208 Sabadell
- 93 723 66 73
- 93 717 50 67
- admi3pt@tauli.cat