Convocatòria oberta d’oferta pública d’ocupació

De conformitat amb allò establert a la Llei 3/2017, de 27 de juny, de Pressupostos Generals per l'Estat de 2017, i específicament el seu article 19.U.6, en relació a la Disposició Addicional 17na U i la Disposició Addicional 15na U. 4, aquesta convocatòria forma part de l’oferta pública d'ocupació del consorci corresponent als exercicis 2018 i 2019 publicada al DOGC de data 28 de desembre de 2017 (núm. 7524).

El consorci procedeix a la publicació de la seva oferta pública d’ocupació corresponent a l’exercici 2018 i que consisteix en la convocatòria per a la cobertura definitiva de les places que es detallen a l'anunci del Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya DOGC (Veure apartat 2 del quadre).

La resolució de la convocatòria d'oferta pública d'ocupació comportarà el cessament del personal interí que ocupa les places actualment.

Per a consultes podeu adreçar un correu electrònic indicant la referència de l'anunci a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 - Si es vol comunicar una renúncia a la participació d'una convocatòria, s'haurà d'adreçar mitjançant correu electrònic una sol.licitud de
  renúncia voluntària signada i indicant la referència de l'anunci a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.  (Sol.licitud de renúncia voluntària).

* Si el tipus d'inscripció és - Personalment - s'haurà de fer a la recepció de Recursos Humans: Edifici La Salut: laborables de 7:30h a 14:00h.

1 2 3 4 5 6
Referència i
Lloc de treball / àmbit
Anunci, bases i documentació Tipus d'Inscripció*
i data límit
Llistat d'admissió i
Informació de citació
(proves i/o psicotècnic i/o entrevista)
Llistat de resultats de les fases i/o prelació Resolució (1)
GP

- Sol.licitud

- Declaració responsable
- Plantilla de mèrits
curriculars
- Formulari 

On-line

 

 

 

 

 

 

(1) Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i l'article 59.6 de la llei 15/1990, de 9 de juliol, d'ordenació sanitària de Catalunya, es pot interposar recurs d'alçada davant el propi consorci que procedirà a elevar-ho a la Direcció del CatSalut, en el termini d’un mes a comptar des del dia hàbil següent al de la seva notificació/publicació en el e-tauler. Ho podeu presentar en els registres de Recursos Humans o de la Secretaria Tècnica d'Assumptes Jurídics i Contractació (ambdós a l'edifici La Salut). Adjunt trobareu un model de recurs d'alçada per aquelles persones que estiguin interessades en presentar-ho i vulguin utilitzar-ho: Model de recurs d'alçada.

La interposició del recurs, excepte en els casos en què una disposició estableixi el contrari, no suspèn l'execució de l'acte impugnat, de conformitat amb el que es disposa en l'article 117 de la Llei 39/2015.

No obstant això els interessats poden interposar qualsevol recurs que considerin en els terminis i formes establerts en la legislació de procediment administratiu.