Opinió del ciutadà
Pablo M. Hernando Robles Director dels Serveis d'Atenció al Client
L’avaluació de l’opinió del ciutadà es realitza a través de dos mètodes:
La majoria dels assumptes tractats es formalitzen verbalment. En el cas de les reclamacions representen el 64% del total, la resta són escrites, més de 1.150 anuals. En ambdós casos i en relació a l’any anterior, s’han incrementat, si bé les escrites ho han fet en un 25% a causa de les reclamacions derivades de l’integració d’especialitats, que quasi en la seva totalitat són en aquest format, ja que no tenim atenció personal en aquest àmbit.
2. LA REALITZACIÓ D'ENQUESTES DE SATISFACCIÓ
A continuació es mostren alguns gràfics amb els resultats d’aquestes accions:
Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia (Hospital de Sabadell)
Albada Centre Sociosanitari
Atenció Primària Parc Taulí
Laboratori
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||