Transparència i Bon Govern

Transparència i Bon Govern

Òrgans de govern

Els òrgans de govern estan formats per:

  • Consell de Govern del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell
  • Consell d'Administració de Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, SA
  • Patronat de la Fundació Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí

Estructura de direcció

Direcció General

Direcció Assistencial i Serveis Transversals

Direcció de Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, SA i Atenció a la Dependència

Direcció Atenció Primària 

          Cirera Perich , Miquel 

Direcció d'Economia i Serveis

Direcció de Persones

Direcció d'Estratègia Digital i Dades

Direcció d'Estratègia, Planificació i Organització

Direcció Qualitat 

Direcció Recerca i Innovació

Direcció Docència

 

Actualització: contínua.
Format: text (HTML i PDF) imatge (PNG).


 

El Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell és un consorci públic de la Generalitat de Catalunya, el màxim òrgan de govern del qual és el Consell de Govern, i que gestiona els següents centres: Hospital de Sabadell, UDIAT Centre Diagnòstic, Albada Centre Sociosanitari, Salut Mental Parc Taulí, Atenció Primària Parc Taulí, Atenció a la Dependència Parc Taulí, i també els serveis de Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, a través d'una societat anònima. El Consorci és el soci únic d’aquesta darrera entitat i nomena a tots els membres del seu consell d’administració. A més a més, és Unitat docent de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i té la consideració d'Hospital Universitari.

 

 

El Parc Taulí es troba vinculat a la Fundació Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT), del patronat de la qual nomena a la majoria de membres. Les institucions del Parc Taulí reben el suport de la Fundació Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT), en aspectes de recerca, innovació i docència, en la formació científica i mèdica dels professionals i, en general, en el desenvolupament dels coneixements que sustenten el model assistencial.

 

La Direcció General exerceix la màxima potestat executiva al Consorci i a totes les entitats unipersonals i vinculades, a través de la seva estructura directiva-organitzativa.

 

Actualització: contínua.
Format: HTML.


Us interessa alguna informació pública que no heu trobat al portal Transparència i Bon Govern?

Mitjançant l'enllaç que trobareu al final d'aquesta pàgina podeu exercir el dret d’accés a la informació pública que la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern reconeix a totes les persones, a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica.

Si voleu fer un agraïment, queixa o suggeriment, no heu d’utilitzar aquest canal, sinó qualsevol de les opcions que trobareu a l'apartat Vull fer un agraïment, queixa o suggeriment del nostre web.

El procediment administratiu d’accés a la informació pública s’ha d’ajustar als requisits, les condicions i els terminis previstos en la Llei 19/2014, entre els quals cal destacar els següents:

Una vegada presentada la sol·licitud, rebreu una comunicació amb la indicació del dia en què s’ha rebut, l’òrgan responsable de resoldre-la, la data màxima per resoldre i la persona responsable de la tramitació.

Amb caràcter general, la institució ha de resoldre les sol·licituds d’accés a la informació en el termini d’un mes, si bé aquest termini es pot suspendre o ampliar en els supòsits legalment previstos. En el cas que no rebeu una resposta dins d’aquest termini, podeu entendre estimada la vostra sol·licitud, amb les limitacions previstes en l’article 35 de la Llei esmentada.

Si la sol·licitud es resol favorablement, de manera expressa o per silenci administratiu, l’òrgan competent ha de subministrar la informació a la persona interessada, preferentment en el format en què l’hagi demanada, en el termini de trenta dies. L’accés a la informació pública és gratuït, però l’expedició de còpies i la conversió a formats diferents de l’original poden restar subjectes a una contraprestació econòmica, la qual no pot excedir el cost de l’operació.

Les resolucions expresses o presumptes poden ser objecte de recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que les ha dictades. Aquestes resolucions i, si escau, les que resolguin el recurs de reposició poden ser objecte de reclamació gratuïta i voluntària davant la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública, la qual actua amb plena independència de la institució i sense submissió a instruccions jeràrquiques de cap mena. Les persones interessades també poden presentar un recurs contenciós administratiu o emprar qualsevol altre mitjà d’impugnació o defensa que considerin procedent.