Recomanacions abans d'una intervenció quirúrgica amb ingrés
- Documentació bàsica que cal portar
- Anestèsia: Informació important (recomanacions, consentiment informat, control del dolor després de la intervenció,...)
S´ha de dirigir al Servei d'Admissions d´Hospitalització (edifici Taulí, planta baixa) el dia i a l'hora que li han comunicat per telèfon o que consten a la carta de citació.
Recomanacions: Per tal que la intervenció es faci en les condicions adequades i per evitar complicacions, és convenient seguir les recomanacions que li fem a continuació:
- És convenient que vingui acompanyat/ada.
- Convé que li hagin administrat el vaccí antitetànic ( porti la targeta de vacunació).
- És convenient que porti els seus objectes d'higiene personal i les sabatilles.
- Tingui especial cura de les seves pròtesis dental o auditiva.
Per a informació o canvis en la programació de la seva intervenció
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
93 723 10 10
Opcions del menú:
Opció 1: Per parlar amb Programació (De dilluns a dijous, de 10 h a 12 h i de 15.30 h a 16.30 h, i divendres, de 9 h a 15 h.)
- Opció 1 : Programació de visites
- Opció 2: Programació de radiologia
Opció 2: Per marcar directament l'extensió, si la coneix
Opció 9: Per parlar amb l'operadora
Opció 0: Per tornar a escoltar el missatge des de l'inici
Nota: Si no pot marcar les diferents opcions des del seu telèfon, esperi's novament a escoltar el missatge i l'atendrà l'operadora.
Guia d'hospitalització
Silenci
-
Silenci
El silenci i l'ordre beneficien als pacients ingressats. Procureu parlar en veu baixa i no fer soroll. Recordeu que la televisió i la ràdio només es poden fer servir amb auriculars.
Objectes personals i de valor
-
Objectes personals i de valor
El centre no es pot fer responsable dels objectes de valor o dels diners que porteu. Us aconsellem que els lliureu a la vostra família o que els dipositeu a la caixa forta de l'Hospital. El personal d'infermeria us informarà de com cal fer-ho. Si porteu dentadura postissa, ulleres, etc., cal que tingueu cura de no perdre-les, ja que són indispensables per a la vostra vida diària.
Hàbit de fumar
-
Hàbit de fumar
Per respecte a la salut i a les normes establertes per la legislació vigent, no es permet fumar a cap àrea de l'Hospital.
Sortida de l'hospital
-
Sortida de l'hospital
El metge us comunicarà l'alta amb antelació. L'habitació s'ha de deixar lliure a les 11 del migdia, per tal que es pugui preparar per a un altre malalt. En el moment de marxar rebreu l'Informe d'Alta Hospitalària.
Documentació clínica
-
Documentació clínica
Si necessiteu una còpia d'algun informe o el resultat d'alguna exploració, podeu adreçar-vos a Documentació Clínica.
Horari de visites
-
Horari de visites
L'horari de visita és de les 9h. a 21h., llevat d'algunes unitats específiques. Per garantir la seguretat durant la nit, des de les 22h. a les 7h. restarà tancat l'accés principal de l'edifici Taulí i l'entrada es realitzarà per Urgències. Us preguem utilitzar aquest accés de manera restringida per tal d'afavorir el descans de la resta de pacients.
Està autoritzada la presència de dues persones per malalt, llevat de Cures Intensives. Durant la nit, únicament pot restar un acompanyant amb el pacient. A Pediatria és previst un acompanyant per cada nen ingressat les 24 hores del dia, llevat de Cures Intensives i Neonatologia.
Informació sobre l'estat del malalt
-
Informació sobre l'estat del malalt
S'informa diàriament, a excepció de dissabtes i festius, i sempre que hi hagi un canvi important en l'evolució del pacient. L'equip assistencial de la Unitat on resteu ingressat us indicarà sobre l'horari habitual d'informació. La informació és confidencial i no es donarà per telèfon.
Alimentació
-
Alimentació
Per garantir-vos una nutrició adequada us demanem que mengeu només els aliments prescrits pel metge i servits per la cuina de l'Hospital. Per motius d'higiene, no guardeu cap aliment a l'habitació. L'hospital disposa d'un protocol de dietes per cobrir les diferents necessitats dels pacients.
En cas de precissar una adaptació especial podeu contactar amb el servei de dietètica. La infermeria de la unitat us hi posarà en contacte si ho preciseu. Els familiars i visitants, disposeu d'una cafeteria i restaurant a l'exterior de l'edifici.
La donació voluntària
-
La donació voluntària
Les necessitats de transfussió de sang i de trasplantament d'òrgans en la nostra societat són molt importants i no hi ha altra manera d'obtenir-se si no és mitjançant la donació voluntària. Us preguem que informeu als vostres familiars i amics de la possibilitat de contribuir al tractament del gran nombre de malalts mitjançant donacions.
El nostre centre està acreditat per l'extracció d'òrgans per transplantament. Si voleu informeu més completa en aquest sentit, podeu parlar amb el vostre metge. Confidencialitat
-
Confidencialitat
La Corporació i els seus diferents Centres disposa de les dades de caràcter personal que ens han confiat. Aquestes dades estan sotmeses a la protecció de confidencialitat que els hi atorga la Llei Orgànica 15/99 de Protecció de Dades de Caràcter Personal i, complementàriament, per les normes institucionals de confidencialitat.
L'ús d'aquestes dades és restringit als professionals que, ineludiblement, les precisin. Vostè pot exercitar el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se'n en els termes que preveu la normativa vigent. Si desitja exercitar els esmentats drets, la nostra Unitat d'Atenció al Client donarà resposta a la vostra petició. Unitat d'Atenció al Client
-
Unitat d'Atenció al Client
La Unitat d'Atenció al Client atén els vostres suggeriments, reclamacions i agraïments per millorar la qualitat dels nostres serveis. Si ho desitgeu Infermeria us hi posarà en contacte. En aquesta unitat podeu informar-vos sobre els "Drets i Deures del Pacient".
Unitat de Treball Social
-
Unitat de Treball Social
La Unitat de Treball social és a la vostra disposició per ajudar-vos a resoldre els problemes socials derivats de l'hospitalització. Si ho desitgeu Infermeria us hi posarà en contacte.
Atenció religiosa al Parc Taulí
-
Atenció religiosa al Parc Taulí
Conscients de la importància que té la dimensió religiosa per a algunes persones, el Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí facilita l’exercici d’aquest dret. Així, és garanteix l’accés lliure dels ministres de les diferents confessions sense limitació d’horari i sempre que hi hagi una petició del pacient o dels seus familiars. Els Serveis d’Atenció al Client faciliten aquesta exercici amb coordinació amb les diferents confessions.
Es disposa d’un espai multiconfessional a la 3a planta de l’edifici Taulí.
- Disposem d’un Servei Religiós Catòlic, arrel de l'acord entre Arquebisbat i Conselleria de Sanitat.
- 93 723 10 10 (ext 22113)
- Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
- Conveni de col·laboració amb el Consell Evangèlic de Catalunya.
- Relació amb el Comitè d’enllaç dels Testimonis de Jehovà.