Presentació
Missió
- Poporcionar a la persona atesa una atenció segura i de qualitat, basada en el coneixement.
- Garantir la continuïtat assistencial, així com l'acompanyament i una atenció activa pel benestar de les persones a les quals es cuida, amb un suport emocional d'empatia davant els seus problemes.
- Dinamitzar i realitzar recerca, innovació, docència així com el desenvolupament competencial adequat per donar resposta a les demandes i necessitats de la societat.
Visió
Ser referents territorials i de país per al treball col·laboratiu i efectiu, per al coneixement i la influència tant en la pràctica assistencial com en la recerca, innovació i docència, i per als resultats en salut de la població, l'experiència del pacient i el benestar de l'equip.
Valors
- Atenció centrada en les persones.
- Treball en equip.
- Eficiència.
- Compromís amb la societat i la seva diversitat.
- Innovació.
- Qualitat.
- Coneixement.
- Autonomia.
- Responsabilitat.
- Lideratge en cures.
- Col·laboració interprofessional.
- Garantia de la dignitat de la persona.
- Professionalitat.
Estratègia
L'atenció als pacients és una activitat complexa que requereix del treball en equip de tots els professionals de la salut i socials. La pràctica infermera centrada en la persona atesa, les famílies i/o altres persones significatives, inclou activitats que es realitzen en l'àmbit de la pràctica clínica, la recerca, l'educació, la gestió i la política.
Línies estratègiques
-
Model organitzatiu i relacional
- Àrea de desdenvolupament competencial
- Àrea de metodologia, coneixement i recursos
- Àrea de pacients i àmbits assistencials
- Model de pràctica professional
- Desenvolupament competencial
- Recerca, innovació i docència
- Quadre de comandament