Lloguer de l'Auditori Taulí

Lloguer de l'Auditori Taulí

- Els camps amb * són obligatoris -

Dades de l'entitat sol·licitant
Entitat sol·licitant*
NIF de l'entitat*
Correu electrònic*
Adreça postal*
Població*
Codi postal *
Persona de contacte*
Telèfon de contacte*

Dades de l'acte
Títol de l'acte*
A quin públic s'adreça l'acte ?*
Data de realització*
Sessió horària que es sol·licita*
Indicar horari de les hores extraordinàries:
Equipament i serveis que es requereixen per a l'acte
* El cartell s'haurà de fer arribar com a molt tard una setmana abans de l'acte al Gabinet de Comunicació - comunicacio@tauli.cat -
** Es lliurarà la gravació en un DVD
Sol·licita visita prèvia i prova d'audiovisual a l'Auditori:*
Dia proposat per la visita (no pot ser el mateix dia de l'acte)
Hora proposada per la visita - de 8 h a 17 h
Paraula de verificació:



Protecció de dades
En virtut del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les dades personals que ens faciliteu en aquest formulari passen a formar part del fitxer de pacients, del qual és titular la Corporació Sanitària Parc Taulí, amb l’única finalitat d’oferir-vos de forma adequada els serveis sol·licitats.
Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades mitjançant escrit, annexant fotocòpia del DNI, adreçat a Corporació Sanitària Parc Taulí – Parc del Taulí 1, 08208 Sabadell.
Per a qualsevol consulta o aclariment, podeu contactar amb la Direcció del Servei d'Atenció al Client a l’adreça uac@tauli.cat.


Reserves
Facturació

  1. Les entitats, empreses i institucions interessades hauran omplir el formulari de sol·licitud de reserva de l’Auditori Taulí, disponible al web corporatiu: www.tauli.cat > Seu electrónica
  2. Un cop la sol·licitud tingui la confirmació del Parc Taulí, es contactarà amb l’entitat sol·licitant i se li enviarà la factura proforma amb les dades bancàries per poder fer la transferència (cal fer constar-hi com a referència "Auditori Taulí" i l’entitat sol·licitant).
  3. L’entitat sol·licitant haurà de fer efectiu el cost total de la cessió com a molt tard 15 dies abans de l’acte. Aquest pagament de la tarifa suposa l’acceptació per part de l’entitat sol·licitant de les condicions de cessió d’ús de l’Auditori. En cas contrari, el contracte es considerarà anulat i la data reservada s’alliberarà.
  4. Al llarg del mes posterior a l’acte, el Parc Taulí enviarà a l’organitzador la factura corresponent.


DESTAQUEM

AGENDA

  • 21 Feb 2025

    XIII Congrés de la Societat Catalano-Balear de Cures Pal·liatives

    Es tracta d’unes sessions adreçades als professionals assistencials que tenen per objectiu crear sinergies amb associacions de pacients i familiars i presentar experiències innovadores del camp de les cures pal·liatives.
  • 27 Dec 2024

    Sessió informativa per a futures mares i pares

    Sessió informativa telemàtica (aplicació Zoom) sobre el Programa d'Atenció al Part, realitzada per una llevadora de sala de parts. En la sessió es tracten temes pràctics sobre l'assistència hospitalària al final de l'embaràs, el part i el postpart, i es pot veure la sala de parts mitjançant vídeos i fotografies. Tots els divendres, de 15:30h a 17:30h.

Portal de transparència i bon govern del Parc Taulí

Clients: drets i deures

Perfil del contractant

Vols participar en la creació del nou web del Parc Taulí? Accés a l'enquesta >>
Toggle Bar

Voluntariat Parc Taulí